Shop Mobile More Submit  Join Login
Scorpion by Javen Scorpion by Javen
This is the tattoo design I actually got inked on the back of my neck. I made it symmetrical by folding it in half. Gotta love the oldschool techniques...
Add a Comment:
 
:iconhoseinhazbehzadeh:
hoseinhazbehzadeh Featured By Owner Apr 14, 2015  New Deviant Student Photographer
nice
Reply
:iconloststation:
LoSTsTaTioN Featured By Owner Dec 29, 2009
inciredible :heart:
Reply
:iconlordfwee:
lordFwee Featured By Owner Sep 1, 2009  Hobbyist
If you could ever do Capricorn that would be awesome. It's the half ram, half fish one. The mer-goat.
Reply
:iconnoroxia:
noroxia Featured By Owner Jan 10, 2008
cool men
Reply
:iconithoros:
Ithoros Featured By Owner Feb 15, 2007
lol wow, wish i could draw tribal like this. think you can do a sagittarius? lol jkin :P
Reply
:iconjaven:
Javen Featured By Owner Feb 15, 2007  Hobbyist General Artist
Sagittarius... hmm. Is that the ram... or what?
Reply
:iconithoros:
Ithoros Featured By Owner Feb 15, 2007
Sagittarius is actually the half man half horse archer, cant think of the mythic name their called but thats what sagittarius is
Reply
:iconjaven:
Javen Featured By Owner Feb 17, 2007  Hobbyist General Artist
Ooers... a centaur. Those are always fun. But for the life of me I can't seem to come up with a design that would be symmetrical enough for that... hm.
Reply
:iconithoros:
Ithoros Featured By Owner Feb 17, 2007
lol all it takes for great design, is the dedication from within. Trust me on that one. :)
Reply
:iconscarletfrog:
scarletfrog Featured By Owner Nov 1, 2006
ummm doesnt a spropion has 8 legs? -.-?
Reply
:iconjaven:
Javen Featured By Owner Nov 2, 2006  Hobbyist General Artist
Shhh.... this one got into a fight.
Reply
:iconscarletfrog:
scarletfrog Featured By Owner Nov 2, 2006
lol..ok..*shuts my mouth, shifty eyes*
Reply
:iconjaven:
Javen Featured By Owner Nov 3, 2006  Hobbyist General Artist
yeaaah I kind of realized this only days after I got it tattooed.
Note to self: research animal a little before drawing!
Honestly I don't mind. most people don't know that anyway. HEAR THAT PEOPLE! YOU DON'T KNOW THAT!
Reply
:iconscarletfrog:
scarletfrog Featured By Owner Nov 4, 2006
note to self: nothing XD
lol. that true since u didnt know that XD or my friend for that matter. XD
Reply
:iconkisnet:
Kisnet Featured By Owner Aug 7, 2006
thats awesome. i'm a scorpio as well and actually the reason i saw this was because i'm in search of references to design a scorpion tattoo XD i saw the pic of the tattoo before it was shadded in but do you have one after?
Reply
:iconjaven:
Javen Featured By Owner Aug 7, 2006  Hobbyist General Artist
I don't, but I can always take one for ya.
Reply
:iconkisnet:
Kisnet Featured By Owner Aug 8, 2006
that would be awesome. but only if its not too much trouble
Reply
:iconkarth:
karth Featured By Owner May 15, 2005
interesting, I always find these tattoo designs very interesting :)
Reply
:iconjaven:
Javen Featured By Owner Apr 13, 2004  Hobbyist General Artist
Damn! I just checked, and scorpions have EIGHT legs! I guess I'll have to actually research the next animal I draw... duhh... :doh:
Reply
:iconphillyink:
Phillyink Featured By Owner Apr 7, 2004
Nice work...... I love the layered look !!!! :#1:

Definitely has possibilities
Reply
:iconreiskitten:
ReisKitten Featured By Owner Apr 7, 2004   Writer
a bug!! >DD LOL yeah scorpions aren't really bugs but that's what I call 'em ^_^
this is cool! reminds me of Scorpio. I like how you drew it and made it up in sections;
and did you cheat to make it symmetrical? >DD ha ha that's ok. I cheated too and worse than you for one of my pics. I got a tattoo design in my gallery (it sucks btw) and I drew half of it, scanned, and took it into Photoshop where I copied and pasted a new one and flipped it over so it would line up with the other :giggle: how evil! >D
well this is an awesome pic!
Reply
:iconjaven:
Javen Featured By Owner Apr 7, 2004  Hobbyist General Artist
Heh, I'm a scorpio, so I got this one tattooed to the back of my neck. It was all done on paper (before I scanned it into the computer and tweaked it) so I just folded it in half and scribbled on the other side to make a sort of carbon copy....
Reply
:iconreiskitten:
ReisKitten Featured By Owner Apr 7, 2004   Writer
you are? sweet! >D we're polar opposites then because I'm Taurus ^.^ :moo:
Reply
:iconhrj:
hrj Featured By Owner Apr 6, 2004   Traditional Artist
Awesome!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 541 × 602




Details

Submitted on
April 6, 2004
Image Size
100 KB
Resolution
541×602
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,908 (5 today)
Favourites
115 (who?)
Comments
24
Downloads
2,209
×